E TWİNNİNG PROJESİ: SOULFUL BONDS

E TWİNNİNG PROJESİ: SOULFUL BONDS

Sınıf Öğretmenimiz Nursenem YOZGAT'ın koordinesinde gerçekleştirilen e tiwinning projemiz SOULFUL BONDS kapsamındaki etkinliklerimiz devam ediyor.


Biz bu proje ile aşağıdaki amaçları hedefledik;

TWINNING – SOULFUL BONDS

 

-Temel sosyal davranış alışkanlıklarının edinilmesi

-Öğrencilerin sosyal becerilerini artırmak (bireysel ve takım halinde çalışabilme, başkalarının görüşlerine saygı duyma, özgüven, kendi eylemlerinin sorumluluğunu alma)

-Yaratıcı ve eleştirel düşünme becerilerinin geliştirilmesi

- Empati ve duygusal dayanıklılık geliştirmek, kendi ve başkalarının duygularını anlamak

-Çocukların merakını teşvik etmek, aktiviteyi ve bağımsızlığı desteklemek

-Bilgi ve iletişim teknolojisi araçlarını anlamak

-Yabancı bir dili kullanmanın ilk deneyimini edinmek ve önemini kavramak

- Farklı yetenekleri ve sanatsal becerileri bir araya getirmek

-Öğrencilere sorumluluk duygusu kazandırmak

-Öğrencileri yaratıcı, eleştirel, empatik ve analitik düşünmeye teşvik etmek

-Öğrencilerin farklı kültürleri ve kendi duygularını anlama ve kültürel, duygusal ve iletişimsel bir köprü kurma motivasyonunu artırmak

- Farklı yaş gruplarını ve müfredatları hedefleyerek öğrencilerin işbirliği ve ekip çalışmasını öğrenmelerini sağlamak

-Öğrencilerin doğal yeteneklerini keşfetmelerini ve bu sürece hem fiziksel hem de zihinsel olarak katılmalarını sağlamak

-Öğrencilere bireysel ve takım halinde sorumluluk almayı ve kendilerine ve başkalarına saygı duymayı öğretmek

-Öğrencilere yeni deneyimler sunmak

-Öğrencilerin görsel algı ve sanatsal yeteneklerini geliştirmek

-Farklı becerileri bir araya getirmek

-Yabancı diller, sanatlar ve okuma gibi farklı becerileri birleştirmek

-Öğrenci merkezli bir yaklaşımla öğrencilerin talep ve beklentilerine göre etkinlikler düzenlemek

-Farklı ülkelerden gelen öğrenciler arasındaki önyargıları kırmak ve birbirleriyle iletişim kurmalarını sağlamak.


12-05-202512-05-202512-05-202512-05-202512-05-202512-05-202512-05-202512-05-202512-05-202512-05-202512-05-202512-05-202512-05-202512-05-2025

 



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 0  kişi beğendi